Vuit preguntes per conèixer millor al teu client

26-03-2018

Conèixer les necessitats dels nostres clients és un aspecte fonamental a l’hora de relacionar-nos amb aquests i crear un vincle efectiu.

Quantes vegades hem pensat que tenim un producte únic i no hem aconseguit vendre tot el que esperàvem? Es tracta d’un fenòmen que afecta a moltes empreses del nostre entorn més immediat.

Per tal d’identificar les necessitats reals dels nostre client és necessari recopilar tota la informació possible sobre aquest. Cal convertir-lo en un client real, amb nom i cognoms. 

Per tal de conèixer millor al nostre client cal humanitzar-lo, empatitzar amb ell i validar-lo.

Aquestes són les 8 preguntes que t’has de fer per tal de conèixer millor al teu client:

  1. Què espera de la meva empresa?

  2. Per què em compra a mi i no a un dels meus competidors?

  3. És fidel en els seus processos de compra?

  4. Quin nivell d’ingressos té?

  5. Per què busca el meu producte / servei?

  6. Com realitza el seu procés de compra?

  7. Quin nivell tecnològic té?

  8. Quins són els seus hàbits quotidians?

Aquests són alguns exemples d’aspectes que hem de conèixer dels nostres clients però aquesta llista de preguntes ha de variar en funció del producte que vulguis vendre, de les característiques de l’entorn i de la informació que vulguis obtenir dels teus clients en cada moment.

El client i les persones han de ser el centre de l’empresa.

Descobreix el nostre servei d’atenció al client.

Si continuas utilizando este sitio aceptas el uso de cookies. más información

Los ajustes de cookies de esta web están configurados para "permitir cookies" y así ofrecerte la mejor experiencia de navegación posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estarás dando tu consentimiento a esto.

Cerrar