Perquè els membres de la teva organització puguin començar a utilitzar G Suite, primer has d’afegir-los al teu compte. Pots fer-ho des de qualsevol ordinador o fins i tot amb el dispositiu mòbil amb la consola de gestió de Google. En qualsevol navegador web, vés a admin.google.com i inicia sessió amb el teu nom d’administrador i la contrasenya. També pots utilitzar la consola d’administració per gestionar les contrasenyes, els serveis dels usuaris i la resta d’aspectes del teu compte.
G Suite inclou un ampli nombre de funcions de seguretat essencials que estan dissenyades per protegir les dades que guardis en els nostres sistemes. Així mateix, t’aconsellem que segueixis les nostres pràctiques recomanades de seguretat per afegir més capes de seguretat com, per exemple, la verificació en dos passos, amb la qual pots millorar la seguretat de les contrasenyes, i mesures contra el spoofing per combatre l’ús inadequat del correu electrònic.
Al principi, la majoria dels serveis apareixen activats per tots els teus usuaris. Però pots utilitzar la teva consola d’administració per desactivar serveis que no vols que s’utilitzin, o bé per adaptar el funcionament d’aquests. Estableix la mateixa configuració per a tots o aplica polítiques a diferents usuaris. Per exemple, podries activar Hangouts únicament per al teu equip d’assistència, o bé permetre que només el departament de màrqueting comparteixi llocs web de Google Sites públics.
Els usuaris que anyades al teu compte de G Suite obtenen una adreça de correu electrònic del domini que vas indicar en crear el teu compte. Poden fer servir aquesta direcció amb el servei Gmail de G Suite, però si utilitzen aquesta direcció amb el teu antic programa de correu, tu decideixes quan fer el canvi. El correu no començarà a arribar als seus comptes de Gmail (i deixarà d’arribar al seu programa anterior) fins que no canviïs els registres MX del teu domini perquè apuntin als servidors de Google. Consulta Configura Gmail per al teu equip.
Perquè puguis implementar G Suite sense problemes, hem preparat un ampli conjunt de recursos, amb formació per a usuaris i administradors en l’aplicació. També pots indicar als teus usuaris que consultin el centre d’aprenentatge de G Suite, on trobaran guies d’inici ràpid, vídeos i consells per a usuaris d’empresa; així com visitar el nostre lloc web d’implementació, en el qual pots obtenir plans d’implementació, guies tècniques i plantilles per construir el teu propi centre d’aprenentatge.
Independentment de la mida que tingui la teva organització, et recomanem que reparteixis la responsabilitat d’administrar els teus usuaris i els serveis entre un determinat conjunt d’usuaris de confiança. Per fer-ho, assigna’ls privilegis d’administrador. Quan els administradors inicien la sessió al compte de G Suite, accedeixen a la consola d’administració igual que tu. En canvi, els usuaris que no són administradors van directament a la seva llista de serveis gestionats.
G Suite és un servei basat completament en la web, pel que tu i els teus usuaris rebreu noves funcions i actualitzacions de forma automàtica sense haver d’instal·lar ni actualitzar qualsevol programari. No obstant això, pots veure fàcilment els propers llançaments a través del nostre calendari de llançaments o al bloc. També pots controlar quan podran fer servir els teus usuaris les noves funcions configurant el procés de llançament de G Suite.
Utilitza la teva consola d’administració per administrar els dispositius mòbils dels usuaris. Entre moltes altres utilitats, podràs aplicar polítiques de seguretat de forma obligatòria i eliminar remotament les dades dels dispositius perduts o robats.
Controla com s’utilitzen serveis concrets en la teva organització. Per a això, consulta els informes i gràfics d’ús en la teva consola d’administració. Analitza l’ús de la col·laboració del teu equip, identifica patrons de seguretat no desitjats i realitza un seguiment d’altres tendències.
Si la teva organització adquireix un nou nom de domini o desenvolupa la seva activitat en diversos dominis, pots afegir tots els teus dominis al teu compte sense cap cost addicional. D’aquesta manera, els usuaris poden tenir identitats en un o diversos dels teus dominis i compartir serveis com a part d’una única organització.
Informa’t de com implementar G Suite al teu negoci.
Traducció: Sintelec Informàtica, S.L.
Si continuas utilizando este sitio aceptas el uso de cookies. más información
Los ajustes de cookies de esta web están configurados para "permitir cookies" y así ofrecerte la mejor experiencia de navegación posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estarás dando tu consentimiento a esto.